Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 17

1
Naslov:Young children's understanding of fact beliefs versus value beliefs
Matična publikacija:Child Development / Willard W. Hartup
Napomena:str 927-928: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:13354

2
Naslov:The divelompment of childrens knowledge about inner speech
Matična publikacija:Child Development / Marc H. Bornstein
Napomena:str 46-47: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9534

3
Naslov:Young children's understanding of different types of beliefs
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 975-977: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12291

4
Autor:Falvell, John H.
Naslov:Children's understanding of the stream of consciousess
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 397-398: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11260

5
Autor:Beal, Carole R.
Naslov:Development of ability to distinguish communicative intention and literal message meaning
Matična publikacija:Child Development / E. Mavis Hetherington ; (1984), Vol 55., no 3., str. 920-928
Napomena:str 928: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:16667

6
Autor:Lyon, Thomas D.
Naslov:Young children's uderstanding of forgetting over time
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 799-800: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11222

7
Autor:Lyon, Thomas D.
Naslov:Young children's understanding of "remember" and "forget"
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1370-1371: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10909

8
Autor:Hansen Lagattuta, Kristin
Naslov:Preschoolers' understanding of the link between thinking and feeling : cognitive cuing and emotional change
Matična publikacija:Child Development / Lynn S. Liben
Napomena:str 1102-1104: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9383

9
Autor:Lovett, Suzanne B.
Naslov:Understanding and remembering : children's knowledge about the different effects of strategy and task variables on comprehension and memorization
Matična publikacija:Child Development / Willard W. Hartup
Napomena:str 1857-1858: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12807

10
Autor:Moses, Louis J.
Naslov:Interffering false beliefs from actions and reactions
Matična publikacija:Child Development / Willard W. Hartup
Napomena:str 944-945: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:13355

11
Autor:Lillard, Angeline S.
Naslov:Young children's preference for mental state versus behavioral descriptions for human action
Matična publikacija:Child Development / Willard W. Hartup
Napomena:str 740-741: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:13339

12
ISBN:0-12-498640-4
Autor:Flavell, John H.
Naslov:Comments on Beilin's "The Development of Psysical concepts"
Matična publikacija:Cognitive development and epistemology, str. 121-128 / edited by Theodore Mischel
Impresum:New York, London : Academic Press, 1971
Napomena:Str. 128: Bibliografija
Sažetak:<Determinants and outcomes of cognitive development>, <Developmental sequences>, <Equilibration>, <Philosophy and developmental psychology>
Ključne riječi:psihologija
UDK:159.9
SignaturaPE 159.9 COG z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8960

13
Autor:O'Neill, Daniela K.
Naslov:Young children's understanding of the role that sensory experiences play in knowledge aquisition
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 489-490: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12328

14
ISBN:0-471-09064-6
Naslov:Handbook of child psychology : volume III : cognitive development / Paul H. Mussen editor ; volume editors John H. Flavell, Ellen M. Markman
Izdanje:4th ed
Impresum:New York : John Wiley & Sons , cop. 1983
Materijalni opis:XII, 942 str. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Prijašnji naslov: Carmichael's Manual of child psychology. - Bibliografija uz svako poglavlje
Ključne riječi:dječja psihologija
UDK:159.9
APA CC:2800
Ostali autori / urednici:Mussen, Paul Henry ; Flavell, John H. ; Markman, Ellen M.
Signatura:2800 83 HAN-III
Inventarni broj:6932
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:2561

15
Autor:Flavell, John H.
Naslov:Young children's ability to differentiate apperance-reality and level 2 perspecives in the tactile modality
Matična publikacija:Child Development / Willard W. Hartup
Napomena:str 212-213: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:13637

16
Autor:Pillow, Bradford H.
Naslov:Young children's knowledge about visual perception : projective size and shape
Matična publikacija:Child Development / Willard W. Hartup ; (1986), Vol 57., no 1., str. 125-135
Napomena:str 134-135: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:14689

17
Autor:Pillow, Bradford H.
Naslov:Intellectual realism : the role of children's interpretations of pictures and perceptual verbs
Matična publikacija:Child Development / Willard W. Hartup ; (1985), Vol 56., no 3., str. 664-670
Napomena:str 670: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:15174

Upit: PersonalName_swish=(Flavell John H. )

login